Fabrika Medela u 2011. proizvodiće 40 odsto više slatkiša

Bez autora
Dec 07 2010

Fabrika "Medela" iz Vrbasa očekuje u narednoj godini rast proizvodnje za 40 odsto, odnosno oko šest miliona kilograma slatkiša, što je posledica sve većeg širenja grupe potrošača na tržištu. Prema planu za 2011. godinu, najpoznatiji brend ove fabrike - štrudla, proizvodiće se za 20 odsto više i, pored postojećih vrsta, još u integralnom obliku, kao i čajna peciva i dijetalni keks. U proizvodnom asortimanu "Medele" postoji više od 120 artikala - oko 55 odsto štrudle, 25 odsto vafel proizvoda i 20 odsto ostalih proizvoda. Porast proizvodnje će biti ostvaren investiranjem u novu opremu koja će obezbediti premium kvalitet štrudle, kao i maksimalnim ulaganjem u novi dizajn ambalaže. "Medela" je izvozno orjentisana kompanija sa ukupnim izvozom od oko 60 odsto, a proizvodi se pored domaćeg tržišta, mogu naći i u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Švedskoj, Nemačkoj, Holandiji i još nekim zemljama.

Fabrika Medela u 2011. proizvodiće 40 odsto više slatkišaFabrika "Medela" iz Vrbasa očekuje u narednoj godini rast proizvodnje za 40 odsto, odnosno oko šest miliona kilograma slatkiša, što je posledica sve većeg širenja grupe potrošača na tržištu.

Prema planu za 2011. godinu, najpoznatiji brend ove fabrike - štrudla, proizvodiće se za 20 odsto više i, pored postojećih vrsta, još u integralnom obliku, kao i čajna peciva i dijetalni keks.

Generalna direktorka "Medele" Olivera Verac, istakla je da u proizvodnom asortimanu "Medele" postoji više od 120 artikala - oko 55 odsto štrudle, 25 odsto vafel proizvoda i 20 odsto ostalih proizvoda.

Porast proizvodnje će, prema njenim rečima, biti ostvaren investiranjem u novu opremu koja će obezbediti žpremium kvalitetž štrudle, kao i maksimalnim ulaganjem u novi dizajn ambalaže.

Verac je objasnila da je "Medela" izvozno orjentisana kompanija sa ukupnim izvozom od oko 60 odsto, a proizvodi se pored domaćeg tržišta, mogu naći i u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Švedskoj, Nemačkoj, Holandiji i još nekim zemljama.

"Jedan od osnovnih ciljeva 'Medele' je da zadrži postojeća inostrana tržišta, da svojim kvalitetom gotovih proizvoda i pakovanjima i dalje osvaja nova tržišta zapadne Evrope i Bliskog Istoka", navela je ona.

Verac je kazala da "Medela" želi i dalje da razvija pozitivan trend, postiže pozitivne rezultate, a vodi se ciljem koji podrazumeva kvalitetne i zdravstveno ispravne proizvode, što dokazuje i dodeljen sertifikat za korišćenje žiga "Zdrava hrana - zelena jabuka".

Fabrika konditorske industrije "Medela", osnovana je u Vrbasu 1975. godine, a kompletni kapaciteti preduzeća su u Vrbasu na lokaciji industrijske zone sa sopstvenim poslovnim prostorom površine oko 4200 kvadratnih metara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik